Kyocera Torque G02، یک تلفن اندرویدی جدید با قابلیت عکاسی در زیر آب

Kyocera Torque G02، یک تلفن اندرویدی جدید با قابلیت عکاسی در زیر آب

مجموعه‌ی Kyocera، به ماموریت خود در ساخت تلفن‌های محکم (و اغلب مقرون به صرفه) ادامه داده است. جدیدترین دستگاه بادوام این کمپانی، Torque G02 نام دارد که طبق ادعای سازنده اولین اسمارت‌فون مقاوم در آب دریا می‌باشد.

مانند Torque اولیه و سایر محصولات قبل ازجمله Kyocera Brigadier، اسمارت‌فون G02 موفق به کسب استانداردهای دوام و استحکام نظامی و شامل قابلیت مقاومت در برابر آب، گردوغبار و ضربه شده است، اما قابلیت جدید این دستگاه در آن است که G02 نه تنها می‌تواند در آب اقیانوس‌ها دوام آورد بلکه قادر به اجرا و گرفتن عکس در درون آب نمک‌دار می‌باشد. نرم‌افزار دوربین این تلفن حتی دارای حالت زیرآبی برای زنده نگه داشتن رنگ‌ها درحین تصویربرداری از دنیای زیرآب می‌باشد.

علاوه بر مقاومت در برابر آب، گردوغبار و ضربه و سقوط، این تلفن همچنین برای مقاومت در برابر رطوبت، دمای زیاد، فشار کم، و حتی چرخه‌های یخ زدن-یخ‌گشایی و انجماد نیز تست شده است. طبق ادعای کمپانی سازنده، این تلفن برای موج‌سواران، یخ‌نوردان، کوهنوردان، دوندگان و سربازان مناسب می‌باشد و با اپلیکیشن‌های از پیش بارگذاری شده برای پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا و شرایط آبی، نقشه‌های آفلاین و ردیاب تمرینات بدنی، همراه است.

نمایشگر 4.7 اینچی اچ‌دی آن از مواد IGZO (ایندیم گالیک زینک اکساید) که گاها در نمایشگرهای مسطح LCD بزرگ‌تر بکار می‌رود، به همراه شیشه‌ی Dragontrail X ساخته شده است که حتی در صورت وجود قطرات آب بر روی سطح نمایشگر به لمس حساس است.

G02 همچنین دارای تکنولوژی Smart Sonic Receiver شرکت سازنده‌ی خود است که برای ارائه‌ و دریافت صدای بهتر در تماس‌ها طراحی شده است. دو اسپکیر جلوی دستگاه که بلندتر از اغلب اسپیکرهای اسمارت‌فون‌ها می‌باشند، از دیگر ویژگی‌های پنهان خوشایند تلفن‌های Kyocera به شمار می‌روند.

کمپانی سازنده در مورد بکار بردن یکSnapdragon 400 SoC کوالکام و پردازنده‌ی چهارهسته‌ای 1.4GHz به همراه Adreno 305 GPU سخن گفته است. دو گیگابایت رم و شانزده گیگابایت خافظه داخلی در این دستگاه وجود دارند که میزان حافظه از طریق اسلات microSD موجود در آن قابل گسترش می‌باشد. مشخصات دیگر آن کاملا استاندارد می‌باشد: اندروید لالی‌پاپ 5.1، قابلیت 4G LTE و دوربین‌های 13 مگاپیکسل در پشت و 5 مگاپیکسل در جلو.

هنوز در مورد قیمت این محصول نیز از سوی کمپانی سازنده خبری اعلام نشده است، اما محصولات گذشته‌ی Kyocera دارای قیمت‌های مشابه تلفن‌های اندرویدی میان رده‌ای یا پرچم‌دار بوده‌اند.

 

منبع : gizmag



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، تلفن همراه ، ،


تاريخ : یک شنبه 3 خرداد 1394برچسب:, | 18:12 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز